تشریح فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در همایش هرمزگان

نمایندگان سازمان منطقه آزاد قشم در همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان، مزایا و فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد قشم و کیش را در قالب پنل تخصصی، تشریح کردند.

به گزارش فرینا، همایش فرصت های سرمایه گذرای استان هرمزگان با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری در نقاط مختلف این استان از جمله مناطق آزاد قشم و کیش طی دو روز 26 و 27 فروردین ماه در تالار آوینی شهر بندرعباس با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
در دومین روز این همایش، مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، مزایا و فرصت های سرمایه گذاری در مناطق آزاد کشور به ویژه در زمینه نفت و انرژی، شیلات و کشاورزی و زیرساختی و عمرانی را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
با اتمام زمان پنل اختصاصی، مدیران سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در جلسه پرسش و پاسخ، به دغدغه های سرمایه گذاران در زمینه مسائل مالیاتی و بخشنامه های جدید ارزی شرکت کنندگان پاسخ دادند.
در این جلسه اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم برای حل مسائل سرمایه گذاران که از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد پیگیری شده بود به اطلاع شرکت کنندگان رسید.
بنا به این گزارش، ناصرالدین گرامی مدیر جذب سرمایه و بازاریابی، هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی، محمد مهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تجارت، علی توبچی مدیر شهرسازی و معماری و احمد رمضانی رئیس واحد بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم در دومین روز این همایش حضور داشتند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو