تدوین ۱۲ رویکرد برای رونق تولید در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند از تدوین ۱۲ رویکرد برای رونق تولید در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در حاشیه جلسه تودیع و معارفه مدیرکل گمرک خرمشهر، در جمع خبرنگاران گفت: در سال رونق تولید و از نخستین روز آغاز فعالیت رسمی ادارات، بررسی‌هایی میدانی برای آسیب‌شناسی و شناخت فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط ضعف و قوت انجام و در نهایت ۱۲ رویکرد برای توسعه رونق تولید در منطقه آزاد اروند تدوین شد.

موسوی با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر کمیته‌ها و گروه‌های مختلف برای رفع موانع تولید تشکیل و در حال فعالیت هستند، به برخی دیگر از تصمیم‌های اخذشده برای رونق تولید در این منطقه آزاد اشاره کرد.

وی گفت: برای امسال در بحث سرمایه در گردش، سرمایه ثابت واحدهای تولیدی و حمایت‌های معنوی و حقوقی از واحدهای تولیدی پیش‌بینی‌های انجام‌شده و در رابطه با تأمین مواد اولیه و تسهیل ورود مواد اولیه و ماشین‌آلات و فناوری روز دنیا به منطقه آزاد اروند نیز برنامه‌های ویژه‌ای وجود دارد.

معاون سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار سازمان منطقه آزاد اروند همچنین از تدوین برنامه ویژه برای تأمین برخی نیازهای واحد تولیدی از طریق مشارکت با سازمان منطقه آزاد اروند و تصویب ورود کالاهای واسطه‌ای برای تکمیل پروژه تولید در این منطقه خبر داد.

موسوی در پایان ابراز امیدواری کرد با این ۱۲ رویکرد، در بخش تولید در سال ۹۸، شعار و رویکرد مقام معظم رهبری در منطقه آزاد اروند تحقق یابد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو