بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در روستای چاهو شرقی قشم برگزار شد

مدیر ژئوپارک جهانی قشم از برگزاری برنامه آموزشی با عنوان "با مدیریت زباله ها در منزل به سلامت خود، روستا و زمین کمک کنیم" در هم زمانی با روز جهانی زمین پاک در ساحل روستای چاهوشرقی خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا امری کاظمی ضمن تبریک روز جهانی زمین پاک گفت:  این برنامه در قالب یک اردوی علمی ـ آموزشی و با هدف مشارکت بانوان در ساختن روستایی سالم با موضوع مدیریت زباله ها در منزل، برگزار شد.
امری کاظمی از حضور 25 مادر به همراه فرزندان شان در این کارگاه آموزشی سه ساعته خبر داد و افزود: استقبال، مشارکت و انتقال تجربیات بانوان حاضر در این برنامه، بیانگر علاقمندی و نگرانی آن ها برای داشتن محیط زندگی سالم و عاری از زباله برای نسل آینده بود.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم ادامه داد: این کارگاه آموزشی شامل سر فصل های تعریف شده به صورت مدون و پیوسته برای بانوان، دانش آموزان و فعالین محلی ژئوسایت تنگه چاهکوه با مشارکت مدیریت خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم، در طول سال برگزار خواهد شد.
یادآور می شود، مدیریت ژئوپارک جهانی قشم به مناسبت روز جهانی زمین پاک، ویژه برنامه آموزشی "با مدیریت زباله ها در منزل به سلامت خود، روستا و زمین کمک کنیم" را عصر روز دوشنبه، دوم اردیبهشت ماه با حضور بانوان سازمان محلی پیشگام چاهوشرقی در ساحل این روستا برگزار کرد و در پایان به دانش آموزان  شرکت کننده در این برنامه، کتاب و به بانوان حاضر در جلسه، کیسه هایی از جنس پارچه اهدا شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.