گرامی داشت روز روانشناس و مشاور در منطقه آزاد اروند

دومین مراسم بزرگداشت روز روانشناس و مشاور با تقدیر از روانشناسان برتر منطقه آزاد اروند به همت مدیریت توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی مرتبط و تلاش های مرکز حامیان مهر برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ صبح امروز طی مراسمی و با حضور نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری به همراهی مدیران این معاونت و دیگر مسئولین اجرایی مرتبط، تجلیل و تقدیر از روانشناسان برتر منطقه آزاد اروند با نگاه ویژه به نقش و جایگاه روانشناسان در بحران های ناشی از سیلاب های اخیر در تسکین آلام مردم آسیب دیده، در تالار مهر آبادان برگزار شد.

جلیل مختار ضمن تبریک این روز و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این مراسم تصریح کرد: امروز شغل مقدس شما عزیزان خروجی جامعه است؛ وقتی در حالت گذر از جامعه سنتی به شهری، صنعتی و فرا صنعتی می رسیم، قطعا خلاءها و شکاف هایی در جامعه ایجاد خواهد شد و باعث بروز آسیب های اجتماعی می شود که می تواند علت آن اجتماع و یا دنیای درونی افراد جامعه باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: در جامعه شناسی اصالت را به جامعه و ساختار آن می دهند و در روان شناسی اصالت به درون و دنیای فردی انسان ها داده می شود لذا ارتباط ساختار جامعه با درون جامعه و اصالت به فردگرایی می تواند نقش بسزایی در جایگاه افراد جامعه داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: امروز تحولات بی حد و حصردر بنیان های اجتماعی و گذار از جامعه سنتی و رسیدن به جامعه پیچیده صنعتی باعث شده که اهمیت کار روانشناسان بیشتر نماد پیدا کرده و بتوانند بعنوان راهنما دست افراد جامعه را گرفته و برایشان مسیریابی کنند.

شایان ذکر است؛ ۹ اردیبهشت مصادف با ۲۸ آوریل، هرساله به عنوان روز روان‌شناس و مشاور در سرتاسر جهان، مراسم‌هایی در رستای معرفی هرچه بهتر این شاخه از علم برگزار می‌شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو