هرمزگان در شمار پایلوت‌های آموزشی کشور جای گرفت

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه دو والیبال به میزبانی این جزیره و قرارگیری هرمزگان در شمار پایلوت‌های آموزشی کشور خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری فارس از قشم، فریدون الهامی در جمع خبرنگاران افزود: کلاس مربی‌گری درجه دو بین‌المللی، بالاترین سطح کلاس مربی‌گری والیبال در جهان است.
الهامی با بیان اینکه هشت استان کشور متقاضی میزبانی این کلاس‌ها بوده‌اند، گفت: در این بین، منطقه آزاد قشم از استان هرمزگان موفق به کسب امتیاز میزبانی از این دوره کلاس‌ها شد.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: کلاس‌ها تئوری و عملی از هفتم اردیبهشت‌ماه با حضور 37مربی سطح یک لیگ‌ والیبال کشور در دو نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است.
الهامی با اشاره به مشارکت 15 استان کشور در این دوره، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه دو والیبال به میزبانی منطقه آزاد قشم توانسته است استان هرمزگان را در شمار پایلوت‌های آموزشی کشور قرار دهد و اختتامیه دوره در روز چهارشنبه یازدهم این ماه برگزار می‌شود.
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برگزاری این دوره کلاس‌ها نقش بسزایی در ارتقای رشته والیبال سالنی و ساحلی قشم و هرمزگان خواهد داشت.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.