تخلیه و بار گیری۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا چهل روز گذشته از بندرامیرآباد 

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از تخلیه و بار گیری ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا چهل روز گذشته در این بندر خبر داد. 

به گزارش فرینا، سیاوشرضوانی،به هجدهمین سال پهلو گیری نخستین کشتی در این بندر اشاره کرد و گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در سال اول ورود شناور‌ها در حوضچه بندرامیرآباد از ۱۰۸ هزار تن به چند میلیون تن در سال گذشته تبدیل شد.
رضوانی افزود: در این مدت تعداد اسکله‌های بندر از ۶ به ۱۵ پست اسکله و ظرفیت اسمی تخلیه وبارگیری کالا از ۳،۵ میلیون به ۷.۵ میلیون تن ارتقا یافت.
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تخلیه و بارگیری کالا در چهل روز گذشته از ۳۷۲ هزار و ۸۲۵ تن به ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش داشت.
رضوانی افزود: ۶۹۴ هزار و ۶۸۸ تن عملیات تخلیه وبارگیری کالا از آغاز امسال تا کنون در بنادر شمال کشور ثبت شده است.
 وی گفت: از این میزان ۴۸۴ هزار و ۶۳۴ تن کالا در بندر امیرآباد انجام شده که سهم ۷۰ درصدی این بندر را در مبادلات اقتصادی بنادر شمال کشور نشان می‌دهد.
 مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد رونق اقتصاد منطقه را در ۱۸ سال مراودات اقتصادی بندرامیرآباد با کشور‌های حاشیه دریای خزر و حوزه CIS و سرمایه گذاری در صنایع مختلف کوچک و بزرگ به میزان هزارو ۳۶۰ میلیارد تومان، نشان از عزم جدی مدیران و کارکنان در این مدت دانست که می توان از تمام این ظرفیت جهت رونق تولید در سال ۹۸ بهره برد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو