انتصاب جدید در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

مجری طرح توسعه منطقه ویژه، مدیر اداری و مالی، رئیس امور زیربنایی و رئیس امور مهندسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با احکام جداگانه از طرف مدیرعامل این سازمان منصوب شدند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرنگار ایلنا، شایستگی های فردی و سازمانی چهار تن از کارکنان این سازمان، مدیرعامل با مجاب کرد تا ضمن صدور احکامی جداگانه، ماموریت های جدیدی به ایشان ابلاغ کند.
مراسم معارفه میناوی، محمودی، کریمی و بااوش‌دار در تالار آفرینش برگزار شد.
براساس احکام جداگانه ای که برای این چهار نفر صادر شد، حسن میناوی با حفظ سمت سازمانی، مجری پیاده سازی طرح توسعه منطقه، منصور محمودی، مدیر اداری و مالی، محسن کریمی دولت آبادی، رئیس زیربنایی و عبدالرضا بااوش‌دار رئیس امور مهندسی شدند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، در مراسم معارفه ایشان، گفت: کارنامه این افراد نشان میدهد که مسیر تعالی فردی را در سازمان طی کرده اند و همه باید بدانند که این شرایط برای همه کارکنان این سازمان حاصل است.
سیدامید شهیدی نیا، انگیزه، نمایش توانمندی ها، تعهد و مسئولیت پذیری را شایستگی هایی دانست که باعث می‌شود افراد دیده شوند و راه تعالی خود را پیدا کنند.
شهیدی نیا افزود: هر کدام از کارکنانی که امروز مسئولیت های جدید را پذیرفتند به نوعی در چرخش های شغلی قبلی خود، مهارت های لازم را برای انجام بهینه تر امور در بخش های جدید کسب کرده اند. مسئول امور مهندسی که از قبل کار اجرایی کرده باشد، ارائه دهنده ی خدمات زیربنایی که پیش از آن از نزدیک با مسائل سرمایه گذاران آشنا بوده باشد، مدیر اداری و مالی‌ که پیش از این سمت، شایستگی خود را سالها در این بخش نشان داده و در نهایت مجری طرح توسعه ی منطقه که سالها در سمت های مختلف سازمانی تمام زیر و بم احداث یک منطقه را از ابتدا دیده بهترین گزینه ها برای تصدی های امروز بودند.
وی گفت: ما این مسیر را از قبل با برنامه ریزی برای همکاران فنی و با انگیزه‌ی خود در مهندسی و زیربنایی فراهم کردیم و امیدواریم بتوانند از درس آموخته های خود در مسئولیت های جدید استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: در خلال تصمیم های مدیریتی که گرفته می‌شود تلاش ما این است که شایستگی و علاقمندی افراد در نظر گرفته شود، اگر چه هنوز بخشی از افراد شایسته در دایره تصمیمات وارد نشده اند، اما سعی ما بر این بوده که بهترین ها و آماده ترین ها و با انگیزه ترین ها به عرصه ی کار بیایند.
شهیدی نیا افزود: از همگی میخواهم که همچنان با انگیزه، با قدرت و با روحیه ی خوب وظایف خود را دنبال کنند تا با انجام پروژه های جدید و با انجام درست وظایف بتوانیم باری را از دوش این کشور، که این روزها بیرحمانه به آن هجوم آورده اند، برداریم و عملکردمان منجر به خدمت به کشور شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو