آمادگی منطقه آزاد اروند برای اجرای برنامه های مشترک با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی لازم جهت اجرای برنامه های مشترک با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را دارد.

به گزارش فرینا؛ روز گذشته در جلسه ای که با حضور رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیرتوسعه هنری و با همراهی حمید بحرینی مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه آزاد اروند در محل ستاد کانون های مساجد کشور برگزار شد، ظرفیت های مناطق آزاد در رابطه با فعالیت های فرهنگی هنری مساجد مورد برسی قرار گرفت.

قدرت اله طمیمیان در همین رابطه گفت: با توجه به ظرفیت ها غنی موجود در ایام اربعین و گردشگری دفاع مقدس در منطقه و همچنین همسایگی با کشور عراق خصوصا استان بصره، آمادگی اجرای برنامه های مشترک با ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور را داریم .

رییس ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز گفت: بسیار علاقه مند هستیم تا مدل و طرحی آماده شود که در آن بتوان چگونگی و سطح تعامل کانون‌های مساجد با مناطق آزاد را تعریف کرده و نحوه بهره‌مندی مساجد و کانون ها از امکانات مناطق آزاد را معین و این که چگونه می‌شود از این ظرفیت قدرتمند و مفید برای تقویت فعالیت های فرهنگی هنری مساجد و کانون ها استفاده کرد.

حجت‌الاسلام حبیب رضا ارزانی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بین المللی افزود: در عرصه بین‌الملل نیز حوزه کاری بسیار خوب و گسترده‌ای وجود دارد و ما علاقه مند هستیم که در این خصوص نیز خدماتی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ارزانی گفت: منطقه آزاد اروند با توجه به قرار گرفتن در نوارمرزی می‌تواند، فعالیت های ویژه‌ای را تعریف نماید و در صورت ارائه یک طرح مناسب، ما نیز در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، برای همکاری به لحاظ معنوی، فکری و سایر موارد اعلام آمدگی کرده و اگر نیاز به تقسیم کار باشد با کمال میل مسئولیت های لازم را خواهیم پذیرفت.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو