پیشرفت 35 درصدی پروژه راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پروژه درحال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین از 35 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

به گزارش فرینا، محبوب حیدری در بازدید از پروژه های حوزه راه و شهرسازی شهرستان نمین با اعلام این مطلب افزود: پروژه در حال احداث راه اصلی ورودی منطقه ویژه اقتصادی نمین به طول 2/4 کیلومتر و عرض سواره 11 متر بوده و کل اعتبار مورد نیاز عرض 11 متر 50 میلیارد ریال است.
حیدری به شرح عملیات اجرا شده در پروژه اشاره کرد و گفت: عملیات خاکبرداری و اجرای هفت دستگاه آبروی دو متری به اتمام رسیده ، همچنین لایه راکفیل به ضخامت 35 سانت اجرا شده و یک لایه خاکریز به ضخامت 15 سانتی متر تا به حال اجرا گریده و کارکرد پیمانکار این پروژه 8 میلیارد ریال است.
وی در ادامه بازدید از پروژه‌ها، از پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق ـ سولاوبریس ـ سقزچه بازدیدکرده و افزود: پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی کنازق ـ سولا به طول 6 کیلومتر بوده که اعتبارات مصوب آن 260 میلیون ریال از محل استانی و 3000 میلیون ریال از محل ملی می باشد و در حال حاضر با پیشرفت 30 درصدی در حال انجام است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پروژه راه روستایی بریس ـ سقزچه نیز اشاره کرد و گفت: بهسازی راه روستایی بریس ـ سقزچه به طول3/4 کیلومتر و اجرای عملیات خاکی به طور کامل به اتمام رسیده و از 25 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و به زودی شاهد اجرای لایه‌های روسازی در پروژه خواهیم بود.
لازم به ذکر است مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان نمین که در محل فرمانداری شهرستان نمین با حضور مدیران دستگاههای استانی و مسئولان شهرستانی برگزار شد شرکت نمودند.
گفتنی است؛ در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی و هیئت همراه از پروژه‌ها، پیمانکاران پروژه‌های مورد بازدید از میزان فعالیت‌، عملکرد و مشکلات پروژه‌ها گزارشی ارائه کردند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.