ثبات بازار خرمشهر در روزهای ابتدایی ماه رمضان

  • دوشنبه 23 ارديبهشت 1398 - 10:16
  • اروند
  • 0 دیدگاه
معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از ثبات بازار خرمشهر در روزهای ابتدایی ماه رمضان خبرداد.

به گزارش فرینا؛ نخستین نشست کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی شهرستان خرمشهر در سال ۹۸ صبح امروز با دستور کار پیگیری مصوبات جلسات قبل، بررسی لیست اتحادیه های بدهکار و راه اندازی نرم‌افزار حسابداری یکپارچه‌ی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها درسالن جلسات این سازمان برگزارشد.

سید علی موسوی ضمن قدردانی از همه ی ارگان های دخیل در تنظیم بازار شهرستان خرمشهر درایام ماه مبارک رمضان گفت: ۴ تن گوشت قرمز ، ۱۸ تن مرغ و ۹۵ تن شکر که جزو اقلام مهم و مورد نیاز در این ایام هستند؛ در طول ماه مبارک رمضان روانه بازار می شوند .

موسوی بازار خرمشهر در این چند روز گذشته را باثبات دانست و ادامه داد : همچنین سعی ما بر این است؛ تا اقدامات لازم انجام شده و سهمیه برنج ،شکر ،خشکبار و شیرینی جات در این مدت و تا عید سعید فطر افزایش یابد.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید فطر برای مردم منطقه خواهان افزایش نظارت بر بازار برای حفظ تعادل و مقابله با مشکلات احتمالی شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر خدمات رسانی به نحو احسنت به مردم خرمشهر از اعضای کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی این شهرستان خواست تا با افزایش همدلی و همفکری درمیان صنوف و اتحادیه ها از بروز تلاطم در بازار خرمشهر جلوگیری شود .

موسوی در پایان از فراخوان برای اعزام هیئت های تجاری به کشور ویتنام در تیرماه و همزمان با نمایشگاه بازسازی سوریه به دمشق در شهریورماه خبرداد .

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.