مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رمضانعلی شورابی به سمت سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش فرینا، در حکمی از طرف حمیدرضا مومنی، در پنجمین شورای اداری سازمان منطقه آزاد قشم در سال 1398، رمضانعلی شورابی به عنوان سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.
در بخشی از این حکم آمده است:
"با عنایت به سوابق، تجربیات و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست مدیریت امور شهری و روستایی، منصوب می شوید.
امید است با اتکال به الطاف الهی و همکاری و مساعدت سایر همکاران با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها در راه خدمت به مردم فهیم و شایسته منطقه و اهداف مقدس انقلاب اسلامی موفق و موید باشید."
شورابی پیش از این به مدت دو سال، شهردار تربت حیدریه بوده و به مدت 6 سال تصدی جایگاه مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری مشهد مقدس را  نیز برعهده داشته است.
از سوابق فعالیتی وی، می توان به چهار سال خدمت در پست معاونت و معاونت اجرایی شهرداری منطقه 9 شهرداری مشهد، پنج سال خدمت در سمت رییس اداره خدمات شهری منطقه سه شهرداری مشهد و... اشاره کرد.
این مدیر توانمند با مدرک دکترای برنامه ریزی شهری و منطقه ای، سابقه سال ها تدریس در دانشگاه های مختلف استان خراسان رضوی را داشته و تحریر کتابی با عنوان "اصول مدیریت بحران در کلانشهرها" را نیز، در کارنامه خود دارد.
شورابی همچنین به کسب دو عنوان شهردار برتر در سال های 1395 در حوزه خدمات سفر استان و در سال 1396 در حوزه زیباسازی و فضای سبز شهری و عنوان استاد برتر در دانشگاه علمی و کاربردی استان خراسان رضوی در سال 1394 نایل شده است.
وی که متولد شهر نیشابور می باشد، تالیف و چاپ مقالات علمی و پژوهشی بسیاری را در کارنامه داشته و دارای سوابق اجرایی گسترده ای در بخش مدیریت شهرداری و همچنین خارج از این حیطه می باشد.  
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز این انتصاب شایسته را به این مدیر پرتلاش شادباش می گوید.
پیش از این تورج امانی عهده دار این سمت بود که در پنجمین شورای اداره سازمان منطقه آزاد قشم در سال ۱۳۹۸ از زحمات وی توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.