نقش کلیدی روابط عمومی در دنیای ارتباطات برای اطلاع رسانی صحیح

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به تحولات صورت گرفته در دنیای ارتباطات، نقش "روابط عمومی" را برای کمک به انتشار محتوای صحیح، صریح و دقیق کلیدی خواند.

به گزارش فرینا، علی رستمی در پیامی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: ایجاد تحول در دنیای ارتباطات و اطلاع رسانی، با ظهور و بروز شبکه های اجتماعی و ایجاد موج های رسانه ای موجب شده "روابط عمومی" برای کمک به انتشار محتوای صحیح، صریح و دقیق نقش کلیدی داشته باشد.

رستمی افزود: "اطلاع رسانی" شفاف و دقیق که یکی از وظایف مهم "روابط عمومی" است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سخنان خود بارها بر آن تاکید کرده اند، می تواند به ارتباط میان مردم، دستگاه ها و مسئولان کمک شایانی کند و موجب هم اندیشی مردم و مسئولان در تصمیم گیری ها برای سوق به اهداف ملی شود.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز "روابط عمومی" را می توان یک هنر نامید، گفت: این هنر می تواند به فرهنگ سازی در جامعه کمک کرده و با برقراری ارتباط موثر میان عوامل سازمان با مدیریت به پیشبرد اهداف مجموعه کمک کند.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: اینجانب ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه،  امیدوارم با توجه هرچه بیشتر به بخش"روابط عمومی" بتوانیم در امر اطلاع رسانی دستاوردهای دولت محترم تدبیر و امید گام مهمی را برداریم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو