مهم ترین تفاوت های ترمینال گالری سلام با دیگر ترمینال های فرودگاهی کشور طراحی منحصر به فرد آن است

عضو هیات مدیره و مجری پروژه ترمینال سلام و ایران شهر شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تفاوت های بارز ترمینال گالری سلام با دیگر ترمینال های موجود در فرودگاه های سراسر کشور را بیان کرد.

به گزارش فرینا، کوروش فتاحی گفت: ترمینال گالری سلام تفاوت های متعدد و بارزی با دیگر ترمینال های موجود در فرودگاه های کشوردارد که یکی از این تفاوت ها طراحی منحصر به فرد آن است. 

فتاحی افزود: همچنین در این پروژه ملی که به دست متخصصان ایرانی طراحی و ساخته شده مجموعه ای از آثار هنری با معماری اسلامی - ایرانی به کار رفته که آن را از دیگر ترمینال های هوایی کشور متمایز کرده است.

وی گفت: مهمترین دستاورد ساخت ترمینال گالری سلام، پرورش یک تیم فرودگاه ساز کاملا ایرانی بود و این مطلب یک افتخار بزرگ برای کشورمان محسوب می شود.

عضو هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه اکثر تجهیزات بکار رفته دراین ترمینال ساخت ایران است، افزود: از همین رو  می توان از ترمینال گالری سلام به عنوان یک دستاورد بزرگ برای تولید ملی نام برد.

مجری پروژه های ترمینال سلام و ایران شهر خاطر نشان کرد: با بهره برداری از ترمینال گالری سلام، تیم فرودگاه ساز ایرانی که در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شکل گرفته آماده خواهد شد تا طراحی و ساخت ترمینال ایران شهر را آغار کند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو