جزیره هنگام، میزبان دوازدهمین جشنواره "هنرمند درون من "

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری دوارهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" به میزبانی جزیره هنگام خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر گفت: دوازدهمین دوره از جشنواره "هنرمند درون من" با هدف رشد و توسعه هنر بین کودکان و نوجوانان قشمی روز جمعه 27 اردیبهشت ماه به میزبانی جزیره زیبای هنگام برگزار شد.
کمساری افزود: یکی از برنامه های جدید این دوره، بلند خوانی کتاب برای کودکان و نوجوانان بود که با معرفی یک عنوان کتاب داستان، کودکان و نوجوانان را به مطالعه کتاب تشویق می کند.
وی با اشاره به حضور چشم گیر کودکان و نوجوانان در این برنامه گفت: برگزاری مسابقات مهیج ورزشی و نقاشی به همراه اهدا جوایز به نفرات برتر، بخشی از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در توضیح بیشتر عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ها به صورت دوره ای در روستاهای قشم، کشف و پرورش استعدادهای هنری بین کودکان و نوجوانان سراسر جزیره می باشد.
گفتنی است؛ دوازدهمین جشنواره نقاشی کودک و نوجوان با موضوع "هنرمند درون من" با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، مدیریت منطقه ویژه اقتصادی و جزیره هنگام، مدیریت امور شهری و روستایی این سازمان و کانون هنر و انجمن هنر های تجسمی با همراهی دهیاری جزیره هنگام روز جمعه 28 اردیبهشت ماه برگزار شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.