قطار 5 ستاره فدک به ناوگان ریلی منطقه آزاد اروند افزوده شد

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای اهداف توسعه گردشگری؛ قطار 5 ستاره فدک به ظرفیت ریلی منطقه آزاد ارو.ندافزوده شد.

به گزارش فرینا؛ قطارهای فدک که اولین قطار ۵ ستاره ایرانی، با ارائه خدمات متمایز در سطح خدمات ارائه شده در خطوط هوایی روز دنیا، سطوح کیفیت را در صنعت ریلی کشور به طور قابل ملاحظه ای بهبود بخشیده و سعی بر ارائه خدمات ممتاز به مهمانان خود را دارد؛ در مسیر خرمشهر به تهران نیز قرار گرفت.

سید محمد سیدی با اشاره به این نکته که منطقه آزاد اروند با داشتن ظرفیت بالای سیستم حمل و نقل در همه خطوط نظیر دریایی، ریلی، جاد ه ای و هوایی بین مناطق آزاد کشور یکی از خاص ترین مناطق می باشد گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های حمل و نقل منطقه آزاد اروند یکی از امتیازات این منطقه محسوب می شود؛ افزوده شدن این قطار که از کیفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات به مسافران برخوردار است می تواند تأثیر بسزایی در رشد گردشگری نیز داشته باشد.

سیدی تفاوت قطار ۵ ستاره فدک با دیگر شرکت‌های ریلی را ارائه خدمات با کیفیت عنوان کرد و افزود:  با توجه به اهمیت گردشگری و  جایگاه آن در رشد و توسعه اقتصادی، بی شک با تجهیز کردن ناوگان حمل و نقل  می توانیم شاهد شکوفایی و رشد بیش از پیش این صنعت در منطقه باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو