بازدید معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند از دو مرکز ترک اعتیاد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در بازدید از دو مرکز ترک اعتیاد تی سی گفت: اعتیاد یک بیماری است که باید با مبتلایان به آن برخورد صحیح صورت گیرد.

به گزارش فرینا؛  قدرت اله طمیمیان به همراه دستیار ویژه مدیرعامل در امور بانوان و مدیر توسعه اجتماعی این سازمان از مرکز اجتماع درمان مدار اروند (تی سی) آقایان و مرکز میان مدت ترک اعتیاد بانوان تحت عنوان« دختران آسمانی»؛ بازدید کردند.

طمیمیان با تأکید بر این که اعتیاد یک بیماری است گفت: گستردگی این بیماری گریبان اکثر خانواده ها را گرفته از همین روی باید تلاش کنیم تا با کمک به این افراد، بتوانیم آنها را به جامعه باز گردانیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تشکر از مدیریت این دو مرکز بابت ارائه خدمات موثر به این گروه خاص از افراد جامعه؛ افزود: برای ما بسیار باعث خرسندی است که یک بانوی توانمند در منطقه توانسته این دو مرکز را راه اندازی و مدیریت کند؛ قطعا این تلاش های خالصانه در جامعه اثر بخش خواهد بود و سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این مسیر با توجه به بظاعت و توانایی اش از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ مرکز اجتماع درمان مدار اروند؛ تنها مرکز «تی سی» آقایان در استان بوده که دارای یک پروتکل بسیار قوی در روند درمان می باشد و اکثر مراحل درمان توسط افراد بهبود یافته در همین مرکز انجام می گیرد؛ مرکز ترک اعتیاد میان مدت «دختران آسمانی» نیز تنها مرکز ترک اعتیاد بانوان در استان محسوب می شود که توانسته گام موثری در جهت بهبود بانوان درگیر بیماری اعتیاد در منطقه بردارد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو