تهیه ۱۵۰ دستگاه کانکس اسکان اضطراری برای سیل زدگان خوزستان

رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، گفت: شرکت های پتروشیمی مستقر در این منطقه، در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و در ادامه کمک های خود به سیل زدگان استان خوزستان، تهیه تعداد ۱۵۰ دستگاه کانکس برای اسکان اضطراری به مناطق سیل زده را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش فرینا، سیدامید شهیدی نیا ضمن اعلام این خبر، افزود: پس از رسیدگی های اولیه به هموطنان سیل زده در قالب انجام کمک های لجستیک و پشتیبانی، با تغییر نیازهای سیل زدگانی که سرپناه خود را در گرمای خوزستان از دست داده بودند، شرکت های پتروشیمی گام دیگری برداشتند.
شهیدی نیا، بیان داشت: در همین راستا با درخواست استانداری خوزستان و با مشارکت شرکت های پتروشیمی منطقه، تعداد 150 دستگاه کانکس با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد ریال جهت اسکان سیل زدگان به مناطق شوش، حمیدیه، سوسنگرد و دشت آزادگان در حال ساخت است که تاکنون تعداد 50 دستگاه از آنها در این مناطق استقرار یافته است.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از ابتدای بروز بحران سیل در استان، همدوش با سایر نهادها و با هماهنگی نهادهای ذیربط، تمام توان خود را جهت کمک رسانی و رفع نیازهای عزیزان سیل زده بکار گرفته است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو