انعقاد 226 قرارداد سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: 226 مورد قرارداد سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی طی 2 سال گذشته در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز صورت گرفته است.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا؛ حمیدرضا عقاب نشین افزود: از این تعداد 76 مورد در حوزه آی. سی . تی و مابقی در حوزه هایی از جمله تجهیزات پزشکی، دارویی، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی بوده است.

عقاب نشین با بیان اینکه تعدادی از این سرمایه گذاری ها در حوزه دانش بنیان است گفت: 23 هزار میلیارد ریال ارزش سرمایه گذاری این واحد ها است.

وی افزود: طی 2 سال گذشته با راه اندازی برخی از این واحدها یک هزار و 92 نفر در منطقه ویژه اقتصادی پیام مشغول به کار شدند که با راه اندازی آنها به صورت کامل این میزان به 6 هزار شغل مستقیم می رسد.

معاون منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با اشاره به اینکه استقرار صنایع در حوزه آی. سی. تی و مراکز تولیدی با فناوری بالا از مهمترین اولویت های منطقه است خاطر نشان کرد: در سال رونق تولید به دنبال این هستیم که با گسترش زیر ساخت ها در منطقه ویژه، بتوانیم سرمایه گذاران بسیاری به خصوص در بخش آی.سی . تی و آی .تی را جذب کنیم.

عقاب نشین گفت: در کنار ایجاد این زیر ساخت ها، هدف مهم تر ما ایجاد اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام با هدف توسعه هر چه بیشتر استان و کشور است.

????وی افزود: همچنین به همین منظور در حال عقد تفاهم نامه هایی با پارک های علم و فناوری، گمرک و مراکز علمی هستیم تا با استفاده از نظرات کارشناسان در این بخش ها علاوه بر هم افزایی بیشتر بتوان راهکارهای بیشتری برای جذب سرمایه گذاران و توسعه منطقه پیدا کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو