1 / دکتر روحانی فردا وارد ماکو می‌شود / جزئیات سفر رئیس‌جمهور به آذربایجان‌ غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: رئیس جمهور ظهر فردا وارد ماکو می‌شود و علاوه بر افتتاح پروژه‌های مربوط به وزارت نیرو، در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت می‌کند. 

به گزارش فرینا، علی مصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به جزئیات سفر رئیس‌ جمهور به آذربایجان‌ غربی اظهار کرد: ظهر فردا روحانی وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شده و علاوه بر افتتاح پروژه‌ سد کرم‌آباد پلدشت، همزمان نیز پروژه‌های مربوط به آب را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌کند.
مصطفوی گفت: علاوه بر این، حجت‌الاسلام حسن روحانی در این سفر در جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی در محل منطقه آزاد ماکو حضور خواهد یافت.
وی افزود: سفر رئیس جمهور به استان در یک نصف روز خواهد بود و شب هنگام استان را ترک می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذبایجان‌ غربی با اشاره به اعضای هیئت همراه روحانی در این سفر بیان کرد: فردا وزیر ورزش و جوانان نیز در سلماس حضور یافته و ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر را افتتاح می‌کند.
مصطفوی گفت: در این سفر، وزیر ورزش و جوانان، وزیر نیرو، معاون وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو