رونق تولید در منطقه آزاد ارس / نگاه مدیریتی به اهداف مناطق آزاد ارتقا یافته است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر تولید در مناطق آزاد جدید مانند منطقه ارس پررنگ تر شده چراکه نگاه مدیریتی به اهداف مناطق جدید بهتر شده است.

به گزارش فرینا، سعید باستانی در برنامه زنده رادیویی "گفت و گوی اقتصادی" با موضوع جذب سرمایه و هدایت آن در مناطق آزاد افزود: مناطق آزاد از نظر روابط تجاری و تولید کل جدا از سرزمین اصلی و مادر نیستند اما سعی ما در این مناطق تسهیل امکاناتی است که شاید در سرزمین اصلی سخت تر باشد. 

باستانی گفت: دو پارامتر اصلی در استراتژی های بین کشورها برای رونق تولید و جذب سرمایه گذاری، روابط دیپلماسی خارجی و پیمان های دوجانبه و چند جانبه دفاعی امنیتی است. 

وی همچنین با اشاره به تأثیر نگاه مدیران ارشد مناطق آزاد بر تحقق اهداف تاسیس این مناطق خاطرنشان کرد: هدف از تأسیس مناطق آزاد در گذشته واردات کالاهای ضروری، صادرات کالاها و تولیدات منجر به صادرات بود که متأسفانه در اجرا محقق نشد و عمدتا واردات کالاها اعم از ضروری و غیرضروری به کشور انجام گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتقای رویکرد مدیران ارشد مناطق آزاد جدید به مقوله تولید افزود: در حال حاضر تولید در مناطق آزاد جدید مانند منطقه ارس پررنگ تر شده چراکه نگاه مدیریتی به اهداف مناطق جدید بهتر شده است. 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو