فرزین حقدل در مصاحبه با رادیو گفتگو:

چابهار؛ قطب سرمایه گذاری شیلات، نفت و صنایع تبدیلی

 مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری، توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد چابهار موفق به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه های مختلف اعم از نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع سنگین و تبدیلی و شیلاتی شده است. 

به گزارش فرینا، فرزین حقدل در برنامه زنده رادیویی "گفت و گوی اقتصادی" با موضوع جذب سرمایه و هدایت آن در مناطق آزاد افزود: موقعیت جغرافیایی هر یک از مناطق آزاد هفت گانه شرایط مطلوبی را برای جذب سرمایه گذاری های خاص به ویژه در بخش های تولیدی فراهم کرده است. 

حقدل گفت: این منطقه با توجه به شرایط اخیر جهانی و موضوعات سیاسی می تواند محور ترانزیت شرق باشد.

وی با اشاره به وضعیت سرمایه گذاری داخلی و خارجی در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: از ابتدای تأسیس این منطقه، اقدامات مناسبی به ویژه در حوزه تولید انجام شده اما در سالهای اخیر روند رو به رشد خوبی داشته و موفق به جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه های مختلف اعم از نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع سنگین و تبدیلی و شیلاتی شده است. 

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صید صنعتی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ما یکی از مترقی ترین و بهترین قوانین مناطق آزاد دنیا را داریم اما علت خرده گیری به این مناطق برای عدم تحقق اهداف اصلی آن، عدم اجرای کامل قانون مناطق آزاد است. 

حقدل با انتقاد از خودتحریمی ها در داخل کشور گفت: هر حوزه ای کار تخصصی خود را می طلبد ضمن اینکه نظارت ها باید قوی تر شوند، در این صورت مناطق آزاد تقویت خواهند شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو