آغاز عملیات ترخیص و حمل محموله شکر از بندر چابهار

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات ترخیص و حمل محموله شکر در راستای تأمین کالای اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار خبر داد.

به گزارش فرینا، بهروز آقایی گفت: در راستای تأمین به موقع کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر چابهار، محموله شکر خام به وزن 27 هزار و 500 تن وارد بندر چابهار شد.
آقایی با بیان تکمیل فرآیند ترخیص این محموله افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های ذیربط، بلافاصله و به صورت شبانه روزی عملیات بارگیری و حمل آن به مقصد شهر‌های مختلف کشور در حال انجام است.
وی در ادامه از ورود دو محموله دیگر شکر به وزن 30 هزار تن تا پایان هفته جاری به بندر چابهار خبر داد و تصریح کرد: به محض ورود این نوع محموله‌ها به بندر عملیات تخلیه و حمل آن به بازار‌های مصرف کشور بلافاصله و در کمترین زمان آغاز می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ورود انواع کالا و کشتی به بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، تسهیل و تسریع عملیات تخلیه و بارگیری و ترخیص با بهره گیری از تجهیزات استراتژیک مدرن، اسکله‌ها و زیرساخت‌های نوین بندری و هم افزایی با دستگاه‌های مرتبط در کوتاه‌ترین زمان، فراهم شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو