8/ بهره‌برداری از طرح‌های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی

طرح‌های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز سه شنبه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی و در آئین رسمی آبگیری سد مخزنی کرم آباد، به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس طرح های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی این استان را افتتاح کرد.

سد انحرافی و شبکه آبیاری و زهکشی بویلاپوش شهرستان خوی، کانال انتقال آب و شبکه آبیاری جلدیان(سد سیلوه) پیرانشهر، ساختمان سد سردشت و تصفیه خانه آب سردشت چهار طرح مهم توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی است، که با دستور رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

دکتر روحانی هنگام دستور بهره‌برداری از این طر‌ح‌ها با تقدیر از تلاش‌های مدیران، مهندسان و کارگران تلاشگر در اجرای این پروژه‌ها، اظهار داشت: مطمئناً افتتاح این پروژه ها موجب آبادانی بیشتر استان آذربایجان غربی و توسعه کشور خواهد شد.

رئیس جمهور احیای دریاچه ارومیه را یکی از برنامه‌های مهم در دولت یازدهم و دوازدهم عنوان کرد و گفت: امروز خوشحالیم که دریاچه ارومیه در شرایط بسیار بهتری نسبت به گذشته قرار دارد و بهره‌برداری از این طرح‌ها نیز می‌تواند به تداوم و بهبود این شرایط کمک بسزایی داشته باشد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو