آغاز عملیات اعزام حجاج از تیرماه؛

اعزام ٢٩ هزار زائر خانه خدا از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)

نخستین جلسه هماهنگی پروازهای حج ٩٨ در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش فرینا، سرپرست معاونت بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در نخستین جلسه هماهنگی عملیات پروازهای حج ٩٨ گفت: پروازهای حج برای مجموعه شهر فرودگاهی یک نعمت است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین خدمات را به زائران بیت الله الحرام ارائه کنیم.

حسن خوشخو با اشاره به اهمیت پروازهای حج بر لزوم هماهنگی بین تمام نهادهای مرتبط با این عملیات تاکید کرد و افزود: هدف ما خدمت به زائری است که در حقیقت سفیر کشورمان در یک مراسم جهانی خواهد بود.

خوشخو ادامه داد بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، عملیات اعزام حجاج از ١٧ تیرماه آغاز و تا ١٤ مرداد ماه ادامه خواهد داشت و در این بازه زمانی حدود ٢٩ هزار زائر از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به سرزمین وحی منتقل می شوند و عملیات بازگشت حجاج از ٢٦ مرداد ماه تا ١٧ شهریورماه انجام خواهد گرفت .

همچنین سید عباس حسینی مدیر حج و زیارت استان تهران در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، نیروی انتظامی و پلیس گذرنامه برای انجام هرچه بهتر عملیات پروازهای حج، بر لزوم هماهنگی میان همه دستگاه های مسئول در امر اعزام و پذیرش زائران سرزمین وحی تاکید کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو