با عمل به مسئولیت‌های اجتماعی؛ گام‌های ماندگار منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: مسئولیت اجتماعی شرکت را تعهد یک بنگاه به خلق ثروت مسئولانه است و می‌تواند درنهایت توسعه پایدار را در یک منطقه به‌همراه داشته باشد.

به گزارش فرینا، سعید خادمی پور افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر نوع نگاه بنگاه‌های اقتصادی کشور به مسئولیت اجتماعی از صرف هزینه غیر ضروری به سرمایه‌گذاری جهت ایجاد توسعه پایدار تغییر کرده است. به برخی از اقدامات اخیر این منطقه عظیم اقتصادی در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی را تشریح کرد.
خادمی پور با بیان این که صنایع برای ایجاد توسعه‌ پایدار نیازمند عمل به مسئولیت‌های اجتماعی هستند، گفت: در جهان امروز هیچ حرکت اقتصادی بدون پشتوانه‌ی فرهنگی، اجتماعی و هنری به سرمنزل مقصود نخواهد رسید و این مساله قانونی نانوشته در اقتصادهای موفق است و امروز سازمان‌ها تنها در برابر سهامداران خود مسئول نیستند و عملکرد یک سازمان تنها با درنظر گرفتن سوددهی و برمبنای منافع کوتاه مدت سنجیده نمی‌شود. ذی نفعان یک مجموعه شامل طیف وسیعی از کارکنان، مشتریان، شرکای تجاری، جامعه محلی، شهروندان و محیط زیست می‌شود. درنهایت نیز یک بنگاه اقتصادی نسبت به تمامی این ذی‌نفعان مسئولیت و وظایفی دارد.
وی مردم هرمزگان را بخشی از ذی‌نفعان اصلی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس عنوان کرد و افزود: دیدگاه مدیرعامل محترم و تمام ارکان مجموعه بر این است که علاوه بر خدمات اقتصادی در زمینه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات ماندگاری صورت پذیرد.
مدیر روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در تشریح برخی از اقدامات اخیر منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به بازسازی کامل مدرسه روستای تیاب خونسرخ و تجهیز آن و همچنین تکمیل سیستم سرمایشی این مدرسه اشاره کرد و گفت: یکی از محورهای اصلی مسئولیت اجتماعی توسعه عدالت آموزشی است که از کنارهم قرار گرفتن عدالت و آموزش توسعه حاصل می‌شود. خوشبختانه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به این مهم توجه داشته و همین امر نیز سبب شد تا شرایطی را فراهم کند که دانش‌آموزان این روستا بتوانند با فراغ بال بیشتری به تحصیل بپردازند.
ساخت سر درب ورودی روستای تیاب خونسرخ، ایجاد و نگهداری فضای سبز این روستا نیز از دیگر اقدامات منطقه ویژه در است که تاثیر شگرفی در روحیه‌ی مردم این روستا خواهد داشت.
عضو هیات رئیسه شورای روابط عمومی هرمزگان اظهار داشت: به وجود زیرساخت‌ها ورزشی در یک منطقه در کاهش معضلات اجتماعی به‌خصوص برای جوانان اشاره کرد و گفت: همین امر سبب شد تا ما در منطقه ویزه اقدام به زیر ساخت های ورزشی کنیم تا بدین ترتیب سهمی هر اندازه کوچک در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم.
خادمی پور ترمیم آسفالت ورودی روستا و ساخت آلاچیق را از دیگر اقدامات منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را برای آبادانی منطقه خواهیم کرد و کمک به پیشرفت همه جانبه ایران، به‌ویژه مردم شریف استان هرمزگان همواره سرلوحه‌ی کار ما خواهد بود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو