شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم منتخب بازرسی GMP کشور شد

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از انتخاب این شرکت به عنوان یکی از سه شرکت ایرانی به عنوان بازرس GMP خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری لزرجانی با اعلام این خبر گفت: با حمایت ها و پشتیبانی های حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم موفق به دریافت مجوز بازرسی های بین المللی شد.
آبراری افزود: از 17 شرکت متقاضی دریافت این مجوز، 8 شرکت پس از  بررسی مدارک تخصصی و توانمندی هایشان توسط اداره کل امور فرآورده های غذایی سازمان غذا و دارو (پنج شرکت خارجی و سه شرکت ایرانی) موفق به اخذ این مجوز شدند.
وی گفت: این بازرسی ها بر اساس استانداردهای بین المللی شامل؛ GMP، HACCP، IFS، BRC و ISO22000 صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم به عنوان نماینده وزارت بهداشت، بازرسان متخصص خود را به منظور بررسی مدارک و رعایت اصول ضوابط و شرایط تولید استاندارد، به کارخانجات تولید مواد غذایی و آشامیدنی کشور مبداء اعزام می کند تا  پس از تایید، محصول مجوز ورود به کشور را پیدا کند.
آبراری گفت: شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در حال حاضر تنها شرکت در استان هرمزگان است که توانسته مجوز  بازرسی های بین المللی را اخذ نماید.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: در حال حاضر هشت نیرو متخصص در بخش نظارت و بازرسی این شرکت وظیفه بازرسی های بین المللی را برعهده دارند و با برنامه های آموزشی طراحی شده تا چند ماه آینده این تعداد به 25 بازرس متخصص و کارآزموده خواهد رسید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو