جزیره کیش میزبان همایش چهره های ماندگار کشور

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری همایش چهره های ماندگار در این جزیره تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش فرینا، غلامحسین مظفری در مراسم افطاری که با دعوت ستاد چهره های ماندگار کشور، در جمع صمیمی چهره های ماندگار کشور و شخصیت های برجسته فرهنگی و اجتماعی کشورمان، توجه جدی به مباحث فرهنگی، علمی و هنری را از برنامه های راهبردی سازمان برشمرد و گفت: تقویت فعالیت های فرهنگی و ارتقاء سطح برنامه های علمی و هنری از جمله اولویت های ما در سه سال آینده است که در قالب برنامه راهبردی تنظیم شده و با جدیت پیگیری می شود.

مظفری با اشاره به ظرفیت و توانمندی های خوب جزیره کیش برای میزبانی از رویدادهای فرهنگی و هنری در سطح ملی و بین المللی افزود: امسال همایش چهره های ماندگار با حضور چهره های شاخص هنری، فرهنگی و علمی کشور را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: زیر ساختهای خوب اقتصادی جزیره کیش در تلفیق با سرمایه های اجتماعی این منطقه آزاد فرصت ارزشمندی را فراهم می کند تا جزیره کیش با میزبانی رویدادهای فرهنگی و علمی سهم شایسته ای در اعتلای فرهنگ کشور داشته باشد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ابراز امیدواری کرد با همدلی و تعامل سرمایه داران، فعالان اقتصادی و دست اندرکاران فعالیت های هنری و علمی و فرهنگی، حضور چهره های ماندگار کشور در جزیره کیش قوت گرفته و همه با هم در جهت اعتلای سطح فرهنگی و علمی کشور تلاش کنیم.

گفتنی است؛ امسال در همایش چهره های ماندگار که در جزیره کیش برگزار می شود شخصیت های برجسته علمی، فرهنگی و هنری این منطقه و چهره های ماندگار کیش انتخاب شده و از آنها تقدیر خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد کیش امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو