آینده نگری و استفاده از تجارب ارزشمند سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی ضامن رونق همه جانبه کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ضرورت بهره مندی ازتجارب سرمایه گذاران جزیره کیش و آینده نگری در تدوین و اجرای برنامه های راهبردی برای رونق اقتصادی این منطقه تاکید کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری بُرنا، غلامحسین مظفری در دومین نشست با انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با بیان اینکه اجرایی و عملیاتی شدن برنامه ها در گرو هم اندیشی و آینده نگری است گفت: برگزاری مستمر نشست مدیران و مسئولان سازمان با فعالان بخش خصوصی، با هدف بررسی پیشنهادات و چالش ها و استفاده از تجربیات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مجرب و با سابقه تحقق اهداف توسعه ای و رونق همه جانبه کیش را تضمین میکند.
مظفری با اشاره به اینکه در حال حاضر جو همدلی و هم اندیشی در فضای کار و فعالیت در جزیره کیش مشهود است افزود: تکمیل زیر ساخت ها در بخش های بنیادین و ساختاری با هدف تسهیل فعالیت سرمایه گذاران از مهم ترین اولویت هایی است که ما بر اجرای کامل آن اصرار داریم.
وی از انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان خواست تا با بازنگری پیشینه فعالیت ها و آینده پژوهی فضای زیرساختی را به گونه ای آماده کنند که تغییر مدیریت ها در روند فعالیت های اقتصادی و مشارکت فعال سرمایه گذاران در طرح های عمرانی، اقتصادی و توسعه ای جزیره کیش خللی وارد نکند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز خرسندی از تعامل ارزشمند و هم افزایی فعالیت انجمن سرمایه گذاران و کار آفرینان کیش با سازمان در جهت استفاده بهینه از ظرفیت های این منطقه تاکید کرد: برای جذب سرمایه گذاری های بیشتر و تقویت فعالیت بخش خصوصی، تدوین شیوه نامه و برنامه راهبردی 10 ساله با هدف تسهیل روند فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی و عملیاتی کردن آن ضروری است. ما نیز برای هرگونه همکاری در این مسیر آماده ایم.
مظفری با اشاره به لزوم دسته بندی موضوعات مختلف در بخش های گردشگری، تجاری و اقتصادی گفت: چنانچه برای هر جلسه یک موضوع مشخص تعیین شود در کوتاه ترین زمان، بهترین نتیجه حاصل شده و امکان بهره مندی از نظرات کارشناسانه در هر بخش فراهم می شود.
در این نشست جمعی از سرمایه گذاران، تجار و بازاریان و بازرگانان با سابقه جزیره کیش نیز پیشنهادات خود را در خصوص گردشگری و جشنوارهای مختلف و فعالیت های عمرانی و تجاری در جزیره کیش مطرح کردند.
لازم به ذکر است اتاق ویژه مجمع تشکل های صنفی کیش و انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش با هدف حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل فعالیت های اقتصادی بخش خصوصی و با حضور جمعی از تجار، بازرگانان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کیش دوشنبه 30 اردیبهشت در ساختمان منطقه آزادکیش در تهران آغاز بکار کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو