رفع تصرف ۳۰۰۰ متر از اراضی ملی و ساحلی در منطقه آزاد انزلی

در راستای ساماندهی و آزادسازی اراضی ملی منطقه، از سوی یگان حفاظت از اراضی و اجراییات و مدیریت حقوقی سازمان منطقه آزاد انزلی و با مشارکت مرزبانی بالغ بر ۳۰۰۰ متر از اراضی ملی و نوار ساحلی منطقه آزاد انزلی که با دیوار کشی تصرف شده بود رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا، سرپرست دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام این خبر بیان کرد : افراد سودجو از طریق دیواركشی، نصب سیم خاردار و ساخت آلاچیق در روستا های زیباکنار، و چپر پرد پایین اقدام به تصرف اراضی ملی و نوار ساحلی كرده كه با دستور قضایی و همكاری نیروی انتظامی، موانع و ساخت و سازهای غیرمجاز ایجاد شده قلع و زمین‌های مورد تصرف آزاد شده است.

کریم نظری لزوم همكاری همه شهروندان محدوده را برای حفظ و حراست از اراضی به منظور ایجاد زمینه‌های لازم در راستای توسعه همه‌جانبه در این منطقه با اطلاع‌رسانی به ضابطین قضایی بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: برخورد با تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تصرفات اراضی، جلوگیری از برداشت غیرمجاز ماسه و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی محدوده منطقه آزاد انزلی از مهم‌ترین اقدامات یگان حفاظت این سازمان است.

گفتنی است؛ در شش ماه گذشته بالغ بر 3 هکتار از اراضی ملی و نوار ساحلی در سطح 28 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی رفع تصرف شده است.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو