کلیسای سنت استپانوس رتبه اول مراکز پربازدید آذربایجان شرقی را کسب کرد

مدیر میراث فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: طبق اعلام اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، کلیسای سنت استپانوس منطقه آزاد ارس با استقبال 14 هزار نفری مسافران در ایام تعطیلات عید فطر در صدر مراکز پربازدید استان قرار گرفت.

به گزارش فرینا، مهدی عباسی افزود: بر اساس اعلام آمار رسمی 35 هزار نفر گردشگر در تعطیلات عید فطر از موزه ها و اماکن دارای بلیط فروشی تحت پوشش میراث فرهنگی آذربایجان شرقی دیدن کرده اند که بیشترین آمار استقبال گردشگران با 14 هزار نفر مختص کلیسای سنت استپانوس است.
عباسی گفت: در طول تعطیلات عید فطر، ظرفیت هتل ها و مراکز اقامتی ارس نیز تکمیل شد و برای رفاه حال گردشگران و تامین امکانات اقامتی، مراکز اسکان اضطراری نیز در این روزها برپا شد.
وی افزود: 7 هتل با ظرفیت 573 تخت، 4 هتل آپارتمان با ظرفیت 315 تخت، یک مهمانسرا با ظرفیت 72 تخت، 6 مهمانپذیر با ظرفیت 148 تخت، 13 کاشانه مهمان با ظرفیت 195 و یک اردوگاه با ظرفیت 72 تخت در منطقه آزاد ارس وجود دارد و امسال نیز با افتتاح 3 هتل جدید به ظرفیت این اقامتی منطقه اضافه خواهد شد.
گفتنی است؛ سرمایه گذاری در بخش گردشگری ارس، در چند سال اخیر بیشترین متقاضی را در بین حوزه های مختلف سرمایه گذاری منطقه داشته است و افزایش چشمگیر مراکز رفاهی، خدماتی و اقامتی ارس باعث حضور هر چه بیشتر گردشگران در منطقه آزاد ارس شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو