نشست هم اندیشی اعضای شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات با مدیرعامل فرودگاه پیام

رییس و اعضای شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مدیرعامل فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش فرینا، توجه به استفاده از توان جوانان جهت پیشبرد اهداف و چشم اندازمجموعه پیام، رفع موانع و مشکلات حوزه های کسب و کارهای نوپا جهت استقرار در منطقه ویژه اقتصادی پیام، حمایت مادی و معنوی از استارت آپ ها و ایجاد ساز و کار مناسب جهت استفاده از ایده های نو آورانه و خلاقانه جوانان جهت ایجاد کسب و کارهای حوزه ict وIt از جمله مهم‌ترین مسائلی بود که اعضای شورای دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز با دکتر ثناگو مطلق در میان گذاشتند.

در ابتدای این نشست مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام ضمن خوش آمد گویی با اشاره به جایگاه ویژه جوانان در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: جوانان بازوان توانمند دستگاه های اجرایی هستند. 

نادر ثناگو مطلق با تاکید بر این که نظرات جوانان و تاثیر نقد و نقادی در بهبود رویه ها، تاثیر مطلوبی خواهد داشت افزود: برگزاری اینگونه جلسات موجب تصمیم گیری هایی از نوع و جنس دغدغه جوانان خواهد شد .

ثناگو مطلق، ایجاد گروه دستیاران جوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به منزله ایجاد پل ارتباطی جوانان با بدنه مدیریتی برشمرد و گفت: در این بازدیدها به تناسب مشکلات گریبانگیر مربوط به  استارت آپ ها و کسب و کار های نو پا که توان حضور در منطقه ویژه اقتصادی پیام را داشته باشند را پیگیری می کنیم و جهت رفع این موانع اقدام لازم را انجام خواهیم داد . 

وی به مزیت خاصی که مجموعه دستیاران جوان دارند اشاره کرد و افزود: ظرفیت دستیاران جوان وزارت ارتباطات رها ازچارچوب ها و قید و بند اداری میتواند اثر بخشی مطلوبی را ایفا نماید  .

ثناگو مطلق گفت: شما جوانان قطعا در آینده ای نزدیک جایگاهی اثر گذاردر چرخه تولید و اقتصاد کشور خواهید داشت پس باید دید آرمان گرایی شما از این نقطه شکل بگیرد تا در آینده منشا تحول خاص باشید.

وی به استقبال سرمایه گذاران حوزه ict  در خصوص سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام اشاره کرد و افزود: پیام تنها منطقه ویژه ای است که با رویکرد حوزه آی سی تی مشغول فعالیت میباشد و در این رابطه نیز مورد استقبال سرمایه گذاران این بخش قرار گرفته است . 

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: سال گذشته 62 شرکت که در حوزه آی سی تی فعالیت می کنند در مجموعه پیام سرمایه گذاری کرده اند .

ثناگو مطلق به نقش موثر منطقه ویژه پیام در اقتصاد و اشتغال استان اشاره کرد و افزود : در 6ماهه گذشته هر دو روز یک قرارداد سرمایه گذاری در پیام صورت پذیرفته .

وی به حمایت مجموعه منطقه ویژه اقتصادی پیام از استارت آپ ها و کسب و کار های حوزه ict  و کسب و کار های نو پا اشاره کرد و گفت: پیام به لحاظ نزدیکی به پایتخت و مزایای بیشمار دیگر میتواند بستری مناسب جهت سرمایه گذاری و حضور کسب و کار های نوپا باشد . 

در پایان این نشست دستیاران جوان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجموعه های منطقه ویژه اقتصادی مرکز سرطان شناسی پت اسکن، الکترو پاویر نیروگاه تولید برق، گروه تراشه پرداز حافظه فدک تولید کننده حافظه های رایانه و مجموعه فرودگاهی بازدید کردند .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو