وزیر راه و شهرسازی :

برنامه ریزی برای اعزام و پذیرش ٥٠ میلیون مسافر در فرودگاه امام (ره)

وزیر راه و شهرسازی از افتتاح رسمی ترمینال گالری سلام در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد اسلامی با اشاره به وجود استعدادها و توانمندی های داخلی در عرصه های گوناگون علم، فناوری و سازندگی گفت: ترمینال گالری سلام یکی از نمادهای مهم خودباوری در کشور است چراکه این ترمینال به دست متخصصان داخلی طراحی، احداث و تجهیز شده است.

اسلامی افزود: در ترمینال گالری سلام جلوه ای از توانایی های مهندسان و متخصصان ایرانی را در طراحی سازه اصلی، طراحی و ساخت تجهیزات و پیاده سازی سامانه های هوشمند بکار رفته در پروژه شاهد هستیم و این توانمندی موجب شد تا به مرحله تست عملیاتی ترمینال گالری سلام برسیم.
 
وی با بیان اینکه بهره برداری و افتتاح ترمینال گالری سلام در آینده نزدیک صورت خواهد گرفت گفت: بهره برداری از این ترمینال نقطه آغاز رسیدن به ظرفیت اعزام و پذیرش حداقل ٥٠ میلیون مسافر در سال در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) است و برنامه ریزی ها برای رسیدن به این هدف تهیه و تدوین شده و باید گام به گام اجرا شود. 

وزیر راه و شهرسازی افزود: باید این باور در ما ایجاد شود که با استفاده از توان و دانش متخصصان داخلی می توانیم ظرفیت های جدیدی را فعال کنیم و طرح جامع توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را به اتمام برسانیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.