برگزاری نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

نشست «ستاد تسهیل و رونق تولید استان بوشهر» به ریاست سعید زرین فر معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، نمایندگان سازمان صنعت معدن و تجارت استان و جمعی از  تولید کنندگان فعال در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز حضور داشتند مباحثی در خصوص مشکلات و کاستی های موجود فراروی کارگاههای صنایع پایین دست پتروشیمی مسقر در منطقه ویژه اقتصادی از سوی فعالان این عرصه مطرح شد و مقرر گردید که موارد مطروحه در کارگروههای تخصصی به قید فوریت مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای مناسبی در جهت رفع ان اتخاذ شود.
سعید زرین فر معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر با بیان این نکته که عزم تمامی مدیران استانی برای رونق تولید در استان جزم شده است گفت: در این عصر که به گونه ای شاهد جنگ اقتصادی در سطوح مختلف می باشیم تولید کنندگان  همچون سربازانی هستند که تمامی داشته های خود را در راه خودکفایی و استقلال و سربلندی کشور به کار گرفته اند و وظیفه همه مدیران و مسولین این است که با حمایت همه جانبه خود از این عزیزان موجبات پیروزی در این مبارزه را فراهم آورند.
گفتنی است؛ پیش از این نشست معاون امور اقتصادی استانداری بوشهر و هیات همراه از چندین کارخانه فعال مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند.

در این بازدید مدیران شرکت های میزبان گزارشی از پتانسیل ها و موانع موجود به وی ارائه دادند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.