تغییر جزئی در ترکیب هیات رئیسه اتاق ایران

انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی ایران امروز برگزار شد که طی آن، رئیس، نواب رئیس و خزانه دار این اتاق انتخاب شدند؛ اما نکته مهم در این بین ثبات نسبی در ترکیب هیات رئیسه دوره نهم اتاق ایران در مقایسه با دوره قبل بود تا آنجا که از ۷ عضو هیات رئیسه ۵ نفر در دوره قبل نیز حضور داشتند. ا

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، انتخابات هیات رئیسه نهمین دوره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران امروز یکشنبه برگزار شد. در این انتخابات ابتدا تکلیف رئیس اتاق با رای‌گیری بین دو نامزد مشخص شد که به روال دوره قبل، غلامحسین شافعی عنوان رئیس اتاق ایران را به خود اختصاص داد.

پس از آن رای گیری نواب هیات رئیسه در دستور کار قرار گرفت که محمد امیرزاده، محمدرضا انصاری، مهدی بخشنده، رحیم بنامولایی، محمد صادق حمیدیان جهرمی، مسعود خوانساری، جمال رازقی جهرمی، محمدحسین روشنک، حسین سلاح‌ورزی، حمیدرضا قلمکاری و مسعود گل شیرازی نامزد هیات رئیس ه اتاق بازرگانی ایران شدند که از میان آن‌ها ۴ نایب رئیس اتاق ایران انتخاب شد. البته بنامولائی، حمیدیان جهرمی، روشنک و قلمکاری در میانه راه از رقابت انصراف دادند و رای گیری بین ۷ نامزد باقی مانده انجام شد تا در نهایت به ترتیب حسین سلاح‌ورزی با ۳۵۳ رای، مسعود خوانساری با ۳۲۰ رای، محمدرضا انصاری با ۲۷۹ و محمد امیرزاده با ۲۷۶ رای نواب هیات رئیسه اتاق ایران شوند.

همچنین حسین پیرموذن، غلامحسین جمیلی، پرهام رضایی و احمد پزنده نامزد کرسی خزانه‌داری اتاق ایران بودند که پزنده و رضایی پیش از رای‌گیری از کاندیداتوری انصراف داده و کرسی خزانه‌داری با ۲۲۲ رای به جمیلی رسید. ۹ رای نیز به عنوان آرای باطله اعلام شد و پیرموذن ۲۱۵ رای به دست آورد.

کیوان کاشفی نیز به عنوان تنها نامزد منشی هیات رئیسه، بر کرسی منشی نشست.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو