منطقه آزاد اروند پیشرو در راه اندازی کسب و کارهای نوآور در مناطق آزاد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند پیشرو در راه اندازی کسب و کارهای نوین و حمایت از گروه های استارت آپی و کارآفرین در مناطق آزاد است.

به گزارش فرینا؛ سید علی موسوی در حاشیه مراسم امضاء تفاهم نامه بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند افزود: در راستای برنامه های ابلاغی ستاد اقتصاد مقاومتی در خصوص اقتصاد دانش بنیان، منطقه آزاد اروند اولین منطقه آزاد در کشور است که با عقد تفاهم نامه نسبت به استقرار شتاب دهنده بخش خصوصی و راه اندازی مرکز نوآوری و فناوری در منطقه اقدام کرده است .

موسوی گفت: امیدوار هستیم با حمایت های هیأت مدیره سازمان و همچین معاونت علمی ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به زودی شاهد شکل گیری استارت آپ های موفق در سطح کشور و  همچنین منطقه آزاد اروند باشیم .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند تمام تلاش خود را جهت استفاده حداکثری ار پتانسیل ها منطقه در راستای اشتغال مولد و نوآور مبتنی کسب و کار های نوین خواهد کرد .

رستمی در خصوص تفاوت و امتیاز این مرکز باسایر مراکز مشابه گفت: تفاوت این مرکز با سایر مراکز از قبیل مراکز رشد در این است که بهره برداری از مرکز نوآوری توسط بخش خصوصی انجام می شود و شتابدهنده بخش خصوصی، استارت آپ های راه یافته به مرکز را تا مرحله ورود به بازار کسب و کار همراهی خواهد کرد .

گفتنی است؛ «تفاهم نامه سه جانبه بهره برداری از مرکز نوآوری و فناوری منطقه آزاد اروند» توسط اکبر افتخاری معاون تولید، صادرات و فناوری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، اسماعیل زمانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و امیرحسین معین مدیرعامل شتابدهنده سلامت الکترونیک کارا منعقد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.