ساماندهی خدمات مهندسی در محدوده منطقه آزاد چابهار

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با بهبود کیفیت ساخت‌وساز و ساماندهی خدمات مهندسی و ارتقا نظارت، این طرح باعث خواهد شد آسیب‌ها و خسارات به پایین‌ترین حد کاهش پیدا کند.

به گزارش فرینا، گرشاسب خزائنی افزود: بدین منظور معاونت فنی و زیربنایی طرح ساماندهی خدمات مهندسی را باهدف بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت و دانش مهندسان ساکن چابهار، شفافیت در فرآیند ارجاع کار، کاهش تخلفات ساختمانی و افزایش کیفیت ساخت‌وسازها اجرا می‌نماید.

خزائنی اضافه کرد: در این راستا اقدامات متعددی برنامه‌ریزی گردیده است ازجمله جمع‌آوری لیست مهندسان طراح، محاسب و ناظر عضو نظام‌مهندسی چابهار که شامل طراحان، محاسبان و ناظران که باعث خواهد شد که از تمامی مهندسان برای نظارت بهره برد. در این راستا از پیشنهادات و نقطه نظرات کلیه مهندسان، سازندگان و صاحب‌نظران امر در قالب نشست‌های تخصصی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات در راستای ساماندهی و ارتباط مستمر با مهندسان و ابلاغ چارچوب‌ها و قانون ساخت‌وسازها برگزاری جلسات منظم و مستمر جهت ارتقای سطح فنی و کیفی ساخت سازها و کاهش تخلفات ساختمانی در برنامه قرار دارد.

خزائنی اظهار داشت: همچنین راه‌اندازی دفاتر فنی حقیقی و حقوقی با رعایت ضوابط و سیر مراحل قانونی و سامانه هوشمند و سیستم ارجاع مهندسان ناظر که باعث خواهد شد ضمن توجه به کیفیت، سرعت ارائه خدمات افزایش‌یافته و رضایتمندی مالکان و سازندگان افزایش می‌یابد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو