کاهش آسیب های اجتماعی با حمایت از سازمان های مردم نهاد

دستیار مدیرعامل در امور بانوان سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حمایت از گروه های هدف در دوره های آموزشی توانمند سازی سازمان های مردم نهاد منطقه آزاد اروند، منجر به تحول اجتماعی، ارتقاء کیفیت زندگی و کاهش آسیب ها خواهد شد.

به گزارش فرینا؛ مریم منصوری با حضور در اولین کارگاه توانمندی از سری کارگاه های در حال برگزاری که با همکاری و مشارکت موسسه بهار خرمشهر و معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تشکیل شده اند،  حمایت از گروه های هدف در این دوره های آموزشی را منجر به تحول اجتماعی، ارتقاء کیفیت زندگی و کاهش آسیب ها دانست.

منصوری با ابراز خرسندی از برگزاری این کارگاه های آموزشی که خدیجه یارعلی رئیس انجمن زنان کارآفرین خوزستان و مشاور ارشد کارآفرینی در پروژه های ملی مدرس آنها است، افزود: افزایش توانمندی و ظرفیت سازی بانوان که سهم حداکثری مشارکت را در نهادهای مدنی دارا هستند و ایجاد انگیزه به منظور تاسیس سازمان های جدید توسط آنها، از جمله مهم ترین اهداف این دوره های آموزشی می باشد.

وی یادآور شد: برنامه های آینده این موسسه در راستای ارتقا توانمند سازی بانوان در پایداری  کسب و کار، شناسایی شبکه های بازار و ارتباط با بانوان کارآفرین خواهد بود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.