افزایش ظرفیت انبارها در منطقه ویژه اقتصادی کاوه

عملیات اجرایی فاز سوم مجموعه انبارهای منطقه ویژه اقتصادی کاوه شامل 2 سوله( H.I ) در فضایی به وسعت 16 هزار و 279 مترمربع با اعتبار 86 میلیارد ریال از محل اعتبار شرکت شهر صنعتی کاوه در شهریور سال گذشته آغاز شد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، همچنین در کنار تکمیل 2 سوله( H.I ) عملیات ساخت دو انبار L.K نیز به مساحت 7 هزار و پانصد متر مربع آغاز شد کهبا برنامه ریزی های انجام شده تا چند ماه آینده این دو انبار نیز به بهره برداری میرسند.
مدیر عامل شرکت شهر صنعتی کاوه در جریان بازدید از روند اجرایی احداث دو سوله جدید در منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: باتوجه به افزایش میزان تقاضا و حجم بالای کالا جهت صادرات و واردات و همچنین ایجاددرآمد پایدار این دو انبار در منطقه ویژه اقتصادی کاوه در حال ساخت است.
مجید صادقی‌زاده افزود: این پروژه در راستای بالابردن ظرفیت خدمات به مشتریان منطقه ویژه اقتصادی کاوه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا سرعت عمل در کنار دقت و استحکام بنا باید مد نظر پیمانکاران باشد .
صادقی زاده تصریح کرد: با تکمیل این دو انبار جدید تعداد انبارهایسرپوشیده منطقه ویژه اقتصادی کاوه به 11 انبار افزایش پیدا می‌کند .
وی گفت: در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی کاوه دارای 9 انبار سر پوشیده به مساحت 62 هزار و دویست متر مربع است. و همچنین دو انبار روباز بتنی به مساحت 15 هزار مترمربع نیز جهت پارکینگ ماشین‌های وارداتی و همچنین پارکینگ تخلیه کانتینرهاست .
مدیر عامل شرکت شهر صنعتی کاوه در پایان ابراز امیدواری کرد که با اقدامات صورت گرفته روزبه روز شاهد رونق اقتصادی و پیشرفت این منطقه باشیم .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.