نفرات برگزیده جشنواره کتابخوانی ایمنی ترافیک ارس 2020 معرفی شدند

مرحله اول جشنواره کتابخوانی «ایمنی ترافیک» مبتنی بر نرم افزار موبایلی ارس 2020 با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید.

به گزارش فرینا، در راستای اجرای برنامه جامع ایمن، شهر سالم جلفا، جشنواره کتابخوانی «ایمنی ترافیک» مبتنی بر نرم افزار موبایلی ارس 2020 در ایام نوروز در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
در مجموع 127 نفر از گردشگران و ارس‌وندان با نصب برنامه موبایلی ارس 2020 در این جشنواره شرکت کرده و با پاسخ به 3 پرسشنامه کتابخوانی در بخش مسابقه این برنامه شرکت کردند.
بر اساس نتایج منتشر شده، در بخش گردشگران نوروزی منطقه آزاد ارس، آقایان قربانعلی دل آزاد از مرند و حسین دیبازری از تبریز به همراه خانم ها، طوبی مومنی فر از مشهد، آسیه ثانوی از ساری و تهمینه سروری از کاشان، به عنوان 5 کتابخوان برگزیده جشنواره معرفی شدند.
در بخش ارس‌وندان نیز آقایان احسان سلمانی صمدی، محمد سرداری و ابوالفضل سپهری و خانم ها اعظم رویین تن و حکیمه صفری برگزیده های این جشنواره شدند.
اولین نرم افزار آموزشی ایمنی ترافیک مبتنی بر تلفن های همراه با نام «ارس 2020» در راستای اجرای برنامه جامعه ایمن، شهر سالم جلفا توسط مرکز بین المللی حمایت از جوامع ایمن دانشگاه علوم پزشکی تبریز طراحی شده است. این نرم افزار با هدف آموزش و توانمندسازی عموم مردم در خصوص موضوعات ایمنی ترافیک فعالیت می کند. علاقمندان می توانند نرم افزار ارس 2020 را از طریق آدرس
https://safety-fa.tbzmed.ac.ir دریافت کنند.
گفتنی است، منطقه آزاد ارس به برندگان هر دوره از جشنواره های کتابخوانی برنامه موبایلی ارس 2020 جوایز نفیس و ارزنده ای اعطا می کند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.