صدور هزار و پانصد مجوز فعالیت اقتصادی به اصناف منطقه آزاد ماکو

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: از زمان فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو هزار و پانصد نفر از اصناف این منطقه مجوز فعالیت اقتصادی از این سازمان دریافت کرده اند .

به گزارش فرینا، ابراهیم جلیلی در مراسم روز ملی اصناف و تجلیل از اصناف نمونه این منطقه با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر 6000 اصناف در بخشهای مختلف در این منطقه فعالیت دارند که تا به حال تنها یک پنجم این اصناف مجوز فعالیت اقتصادی گرفته اند .
جلیلی از آغاز صدور مجوز فعالیتهای اقتصادی در اتاقهای اصناف شهرستانهای منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: برای پرهیز از حضور اصناف محترم در سازمان منطقه آزاد ماکو و رعایت حال انها  ؛ صدور مجوز در اتاقهای اصناف صورت خواهد گرفت .
وی همچنین به انتقال صنوف آلاینده و مزاحم به خارج از شهرهای منطقه آزاد ماکو اشاره کرد و افزود: در تمامی شهرهای این منطقه این صنوف آلاینده داخل شهر به خارج از شهرها منتقل خواهد شد .
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون اصناف با مسئولیت سازمان گفت: این کار باعث خواهد شد که اصناف تحت حمایت سازمان منطقه آزاد ماکو فعالیت نمایند .

امام جمعه ماکو نیز با اشاره به اهمیت شغل اصناف در اسلام گفت: دنیا مزرعه آخرت است و کسب و کار و تجارت با در نظر گرفتن آخرت و رعایت تقوا و انصاف باعث افزایش روزی و‌رزق می شود

حجت الاسلام والمسلمین محمد هاشمی كسب روزي حلال را يكي از وظايف مهم اصناف عنوان كرد و ادامه داد: تحقق سبك زندگي اسلامي به عنوان يكي از مطالبات مقام معظم رهبري در گرو اشاعه كسب روزي حلال و حيات طيبه است.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از شش نفر از اصناف نمونه منطقه آزاد ماکو تجلیل شد .

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو