آغاز پروازهای ترمینال گالری سلام با "هما"

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از انجام نخستین پرواز از ترمینال گالری سلام در اولین روز تیرماه خبر داد.

به گزارش فرینا،حسن خوشخو در خصوص آغاز پروازها از ترمینال گالری سلام گفت: پس از افتتاح ترمینال گالری سلام توسط ریاست محترم جمهور، اول تیرماه رسما بهره برداری از این مجموعه آغاز شد.

خوشخو افزود: بر اساس دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، نخستین پرواز از ترمینال گالری سلام توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" به عنوان شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور، به مقصد دوبی انجام گرفت.

وی گفت: برای این پرواز برنامه ای ویژه توسط شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تدارک دیده شده بود و علاوه بر اهدای گل به مسافران و کادر پرواز، پذیرایی صبحانه نیز از آن ها انجام شد.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به ادامه روند انجام پروازها از ترمینال گالری سلام افزود: همکاری های بسیار خوبی بین نهادهای فعال در امر اعزام و پذیرش مسافران برای ادامه پروازهای این ترمینال صورت گرفته و براساس برنامه ریزی ها، پروازهای ترمینال گالری سلام به صورت منظم ادامه خواهد داشت.

خوشخو گفت: پروازهای ترمینال گالری سلام طبق زمانبندی های انجام شده صورت می گیرند و اطلاع رسانی در خصوص این پروازها از طریق رسانه ها و فضای مجازی انجام خواهد گرفت.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.