سفر معاون فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور به جزیره کیش

در اولین روز سفر «محمدرضا رستمی» معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد به جزیره کیش، نشستی با حضور «غلامحسین مظفری» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

برنامه ریزی و هماهنگی به منظور برگزاری جشنواره بین المللی قرآن کریم و نیز اجرای طرح جامع نظام آموزشی از جمله محورهای مورد بحث در این نشست بود. 
«عزیز آشنا» معاون آموزشی جهاد دانشگاهی، «محمدرضا پورمعین» دبیر جشنواره بین المللی قرآن کریم، «هانی صباغان» مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و معاونین فرهنگی و گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست حضور داشتند.

گفتنی است؛ بازدید از مجتمع علوم و فنون منطقه، برگزاری نشست با معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، همچنین نشست بررسی روند پیشرفت برنامه ها و پروژه های این معاونت با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر برنامه های محمدرضا رستمی در این سفر است.گفتنی است؛ بازدید از مجتمع علوم و فنون منطقه، برگزاری نشست با معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، همچنین نشست بررسی روند پیشرفت برنامه ها و پروژه های این معاونت با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی و مجید ملانوروزی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش از دیگر برنامه های «محمدرضا رستمی» در این سفر است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.