برنامه ریزی برای سرمایه گذاری سودآور در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از ماموریت جدید و مهم این مجموعه پس از بهره برداری از ترمینال گالری سلام خبر داد.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به اینکه افتتاح و بهره برداری از ترمینال گالری سلام در شرایط کنونی کشور موجب خرسندی مردم شد، گفت: رضایتمندی مردم سرلوحه تمامی اقدامات صورت گرفته در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) است.

رستمی در ادامه به آغاز فعالیت هسته پیشران منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی شهر فرودگاهی اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از ماموریت های مهم این مجموعه پس از افتتاح ترمینال گالری سلام، جذب سرمایه گذار برای فاز اول منطقه آزاد شهر فرودگاهی است و مذاکرات برای جذب سرمایه گذار در این منطقه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دو ویژگی امنیت و سوددهی مناسب برای یک سرمایه گذار بسیار حائز اهمیت است، گفت: شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در حال تهیه و تدوین برنامه ای جامع برای فراهم کردن این دو فاکتور برای سرمایه گذاران است.

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: فاصله کوتاه منطقه آزاد تجاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با تهران و دسترسی آسان به انواع اشکال حمل و نقل از مزایای مهم این منطقه آزاد است که می تواند موجب سوددهی بالا برای سرمایه گذاران گرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو