مدیرکل بنادر هرمزگان اعلام کرد؛

تخلیه ۷۳۰هزار تن کالای اساسی در ۸۰ روز در بندر شهید رجایی / عملیات سه ماهه امسال با کل سال ۹۷ برابری می کند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اشاره به پهلوگیری همزمان سه فروند کشتی شکر، روغن و برنج در بندر شهید رجایی گفت: بیش از ۷۳۰هزار تن کالای اساسی در ۸۰ روز اخیر تخلیه شد.

به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور افزود: در هشتاد روز نخست سال ۹۸، 24 فروند كشتي حامل بیش از ۷۳۰ هزار تن کالای اساسی و ویژه شامل هفت قلم(روغن، برنج،شکر،گوشت منجمد،دام زنده، کود و کاغذ) در بزرگترین بندر تجاری کشور تخلیه شد. 
عفیفی پور گفت: این حجم محموله تجاری، تقریبا با کل کالای اساسی تخلیه شده در دوازده ماهه سال ۹۷(حدود 740 هزار تن) برابری می کند که یک اقدام مهم  و عملیات گسترده در فعالیت های بندری و دریایی را در بر می گیرد.
وی با اشاره به پهلوگیری همزمان چهار فروند کشتی حامل كالاي اساسي در  هفته جاري با مجموع محموله بيش از 150 هزار تن در این بندر اظهار داشت: علاوه بر کشتی های پهلو گرفته، شناورهایی نیز در لنگرگاه و مسیرهای دریایی منتهی به بندر شهید رجایی با محموله كالاهاي اساسي در حركت هستند.
مدير كل بنادر و دريانوردي هرمزگان خاطر نشان كرد: شرایط بندر شهيد رجايي آماده و مهیا برای خدمات رسانی به کشتی های حامل کالای اساسی است.
عفیفی پور در پایان گفت: خدمات مربوط به پهلو دهي كشتي ها در بزرگترين بندر تجاري ايران بدون نوبت و تخلیه کالاها از این شناورها نيز به صورت ۲۴ساعته انجام می شود. 
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه كرد: ترخيص و خروج کالاها از بندر نیز با همکاری ارگان های همکار در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.