منطقه آزاد چابهار ساخت 13 مدرسه را آغاز کرد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ساخت 13 مدرسه با 83 کلاس درس در راستای مسئولیت اجتماعی توسط این منطقه در مناطق شهری و روستایی چابهار و کنارک با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شده است.

به گزارش فرینا به گزارش خبرگزاری برنا، محمداکبر چاکرزهی افزود: ساخت 13 مدرسه با 83 کلاس درس در راستای مسئولیت اجتماعی توسط این منطقه در مناطق شهری و روستایی چابهار و کنارک با اعتبار چهار میلیارد تومان آغاز شده است.
چاکرزهی گفت: این مدارس در مجموع چهار هزار و 876 مترمربع زیربنا دارند و با ساخت این مدارس 2 هزار و 500 دانش آموز از کلاس استاندارد بهرمند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: ساخت و تکمیل این مدارس نقش موثری در کیفیت آموزشی دهستان پیرسهراب چابهار دارند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: این مدارس با مشارکت 50 درصد منطقه آزاد چابهار و 50 درصد موسسه خیریه "دست یاری به دشتیاری" ساخته می‌شوند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: چابهار و کنارک با پایین‌ترین سرانه آموزشی کشور مشکلات زیادی دارند که منطقه آزاد نیز در راستای کاهش برخی مشکلات ساخت این مدارس را آغاز کرده است.
چاکرزهی افزود: سازمان منطقه آزاد چابهار در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی مساعدت‌های زیادی را در حوزه بهداشت و درمان، ورزش، حمایت از نهاد‌های حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و سازمان‌های مردم نهاد غیردولتی انجام داده و ساخت مدارس را نیز با هدف توسعه زیر ساخت‌های آموزشی انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: از مجموع 13 مدرسه 11 مدرسه در بخش دشتیاری، یک مدرسه در شهر چابهار و یک مدرسه در کنارک ساخته می‌شود.
وی تصریح کرد: این منطقه در راستای کمک به ناوگان آبرسانی سیار 2 تانکر به شرکت آب و فاضلاب روستایی تحویل داده و علاوه بر آن در روشنایی بندر صیادی کنارک، توسعه و حل بخشی از مشکلات فرودگاه و بیمارستان امام علی (ع) ورود کرده است.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار بیان کرد: منطقه آزاد چابهار در راستای کاهش مشکلات مردم و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.