تعامل با نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت و حمایت از اصناف آبادان و خرمشهر

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای ایجاد امنیت و حمایت از اصناف نشستی با فرمانده نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بعضی از روسای اتحادیه های شهرستان آبادان برگزار شد.

به گزارش فرینا؛ سیدعلی موسوی با اشاره بر اهمیت همدلی همه اقشار با پلیس عنوان کرد: اقشار مختلف به واسطه همراهی و همدلی با پلیس امنیت پایدار را در جامعه بسترسازی می کنند.

موسوی افزود: در این نشست با تاکید بر تعامل سه جانبه سازمان منطقه آزاد اروند، هیئت رئیسه اتاق اصناف و فرماندهی نیروی انتظامی، مقرر شد این نشست ها بصورت ماهیانه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد:‌ البته تعدادی از واحدهای صنفی روابط کسب و کار را رعایت نمی‌کنند و نیروی انتظامی با چنین واحدهایی برخورد قانونی انجام می‌دهد؛ این نهاد محکم در کنار اتحادیه و واحدهای صنفی مختلف هست و نظارت بر کسب و کاررا انجام می دهد؛ تا کار در فضایی توأم با امنیت و آرامش انجام شود.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص اتحادیه های تاکسی سرویس ها ،قنادان آرایشگران، کافی شاپ ها ،چای خانه ها رستوران ها همچنین گفت : در این نشست که با حضور روسای این اتحادیه ها برگزار شده بود؛ مشکلات مطرح و تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو