در سه ماه نخست سال 98؛

رفع تصرف ده هزارو پانصد مترمربع از اراضی ملی جزیره قشم

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی جزیره قشم به مساحت 10 هزار و 500 مترمربع در سه ماهه نخست سال 1398 خبر داد. 

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ حسین رفیعی با اعلام این خبر اظهار کرد: این زمین ها به ارزش 6 میلیارد و 300 میلیون ریال در سطح جزیره که با تلاش نیروهای این سازمان آزاد سازی شده است.
رفیعی افزود: تعداد 170 اکیپ از ابتدای سال 1398 با فعالیت های شبانه روزی خود توانسته اند ضمن آزاد سازی این اراضی، 55 فقره اخطاریه ساخت و ساز غیر مجاز صادر کرده است.
به گفته مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، این مجموعه توانسته 101 فقره بازدید و کنترل در برداشت غیرمجاز از معادن جزیره را نیز پوشش داده و از فعالیت های غیرقانونی جلوگیری کند.
وی ادامه داد: بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده ترین وظایف این واحد پرتلاش در سازمان منطقه آزاد قشم است.
رفیعی با تاکید بر حضور مستمر نیروهای واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم در سطح جزیره، عنوان کرد: روند مبارزه با پدیده زمین خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم پس از سکان داری حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با جدیت در حال پیگیری است.
مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از همکاری مجموعه های ذیربط بیان داشت: مجموعه دادسرا، نیروهای انتظامی و دریابانی، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم همچنین حوزه های معاونت فنی و زیر بنایی واحد ژئوماتیک، حراست، حقوقی و املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تاکنون در دستیابی به این هدف، بهترین همراه واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم بوده اند.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و 67 روستا به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران قرار دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو