انتصاب راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

  • چهارشنبه 12 تير 1398 - 11:19
  • 0 دیدگاه
محمدرضا کریمیان با حکم مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به عنوان "راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری" این مجموعه منصوب شد.

به گزارش فرینا، علی رستمی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) طی حکمی، آقای محمدرضا کریمیان را به عنوان "راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری" منصوب کرد.
در حکم کریمیان آمده است :

 "با عنایت به برخورداری جنابعالی از مراتب تعهد، تخصص و تجربه، به موجب این ابلاغ به عنوان راهبر حوزه لجستیک و سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)منصوب می شوید.
باتوجه به اهمیت و جایگاه شهر فرودگاهی و نقش تاثیرگذار آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور، انتظار می رود با استعانت از خداوند متعال و با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت های موجود، حسب اختیارات و امور محوله مساعی خویش را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت شهر فرودگاهی مصروف دارید.
اهم وظایف مورد انتظار به شرح ذیل است:
١- ایجاد هماهنگی و وحدت رویه بین دفاتر امور مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و معاونت امور اقتصادی و سرمایه گذاری جهت تحقق اهداف شرکت در زمینه توسعه لجستیک و کسب و کار های مرتبط و اخذ تاییدیه های لازم از مراجع ذی صلاح
٢- راهبری و نظارت بر حسن اجرای کلیه وظایف ابلاغ شده به دفاتر امور مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و معاونت امور اقتصادی و سرمایه گذاری و دفاتر زیرمجموعه

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو