در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی و معاون صنایع دستی میراث فرهنگی از غرفه ارس

استاندار آذربایجان شرقی و معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از غرفه منطقه آزاد ارس در نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز بازدید کردند.

به گزارش فرینا، محمد محمدپور، استاندار آذربایجان شرقی و پویا محمودیان، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اولین روز برگزاری نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران و نخستین نمایشگاه گردشگری تبریز با حضور در غرفه منطقه آزاد ارس از نزدیک در جریان فعالیت های صورت گرفته در حوزه های گردشگری و صنایع دستی قرار گرفتند. 
در این بازدید، جدیدترین اقدامات صورت گرفته در زمینه ارسال پرونده ژئوپارک ارس به یونسکو به اطلاع استاندار آذربایجان شرقی رسید. 
استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه منطقه آزاد ارس، ثبت جهانی ژئوپارک ارس را اقدامی بزرگ در زمینه توسعه گردشگری استان و منطقه آزاد ارس عنوان کرد. 
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز در بازدید از غرفه ارس با ابراز رضایت از اقدامات مهم صورت گرفته در حوزه صنایع دستی منطقه آزاد ارس، ثبت ژئوپارک ارس را در توسعه هنرهای سنتی و صنایع دستی بومی منطقه مهم ارزیابی کرد. 
علاوه بر سازمان منطقه آزاد ارس، برخی از فعالان بخش خصوصی از جمله هتل ها، فعالان صنایع دستی و گردشگری نیز در غرفه های مجزا در این نمایشگاه حضور دارند.
نهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و نخستین نمایشگاه گردشگری از 11 الی 15 تیر 95 در معرض دید عموم مردم و متخصصان حوزه صنایع دستی و گردشگری قرار دارد و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز از غرفه های متنوع نمایشگاه دیدن کنند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو