نمره مثبت ممیزان ایتالیایی به صحت سنجی و شفافیت فرآیندها در سازمان بنادر

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر گفت: این ادره کل بر اساس گزارش ممیزی صورت گرفته توسط موسسه IMQ ایتالیا در ابتدای سال۱۳۹۸، حایز موفقیت در ممیزی سیستم مدیریت کیفیت در نیل به اهداف ISO ۹۰۰۱,۲۰۱۵ شده است.

به گزارش فرینا، نادر پسنده افزود: از ۷ نقطه مثبت گزارش شده در ممیزی اخیر سیستم مدیریت کیفیت توسط موسسه  IMQ ایتالیا، بیش از۴ نقطه مثبت به اداره کل امور دریایی سازمان اختصاص یافته است.
پسنده گفت: در ایجاد ساختارها و فرآیندهای مبتنی بر سیستم های مدیریت کیفیت  ISO جهت بهبود بهره وری، صحت سنجی و شفافیت در فرآیندهای فعالیت های سازمانی همواره در راس امور و اهداف اداره کل امور دریایی سازمان بنادر قرار داشته است.
به گفته وی، "ایجاد ساختار جهت بازرسان  کشتی و صدور کارت مهارت" و "ارائه  اطلاعیه نحوه بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی"، از مهم ترین اقدامات این اداره کل درخصوص افزایش سرعت، دقت و صحت فرآیندها و ارائه خدمات به مشتریان است که در گزارش ممیزان سازمان مورد تائید قرار گرفته است. 
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر همچنین "افزایش دقت  و امنیت گواهینامه صادره برای کشتی ها از طریق سیستم جامع دریایی و چاپ هولوگرام و QR کد"؛ "استفاده از سیستم  جامع دریایی در تمام فرآیندهای  اداره کل از جمله بازرسی کشتی ها توسط تبلت و دوربین و مستند سازی" و "ارائه  اطلاعیه نحوه  بازرسی قبل از شروع بازرسی به فرماندهان کشتی از طریق سیستم جامع دریایی" را دیگر تمهیدات توسعه ای سازمان بنادر در حوزه سیستم های مدیریت کیفیت برشمرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.